2006年3月9日

Celtics won tonight!

0308


I am so excited to see the Celtics win tonight. It was a marvelous game even for a basketball idiot like me. Pierce shot a crucial 3-pointer which turned the deficit of two into one-point lead as thirty seconds remained. It was so exciting that I jumped up out of my seat and hailed for the unbelievable shoot.

However, Mouse was a little bit depressed as a super Iverson’s fan.

5 則留言:

Unknown 提到...

Ha Ha .. Mouse, how was the game?
Ha Ha .. Did you get the sign from AI?

fiffer 提到...

挖!原來妳們去看了NBA阿!
還可以看到AI老鼠就應該覺得很幸運了吧!

請問妳們到底坐在那邊的加油席阿?

Mouse 提到...

For 小屁:
球場好大,花樣好多,小艾好可愛,比賽很精彩,可是輸了,真是他XX的!!嗚嗚嗚~~
For 敷敷:
素阿~~一看到小艾在熱身我那不爭氣的眼淚就快飆出來啦!哎呀呀....我以前怎麼都不知道自己是如此易感的球迷,只因為感覺到這麼迷你的身軀,在場上的存在感卻是這麼地巨大!*熱淚盈框*
另外,整個球場都是celtics的加油席,所以我只好兩邊都加油免得顧人怨(不過當然明眼人還是可以感覺到我的虛偽,咈咈...)。

fiffer 提到...

只因為感覺到這麼迷你的身軀,在場上的存在感卻是這麼地巨大!

這麼迷你的身軀
這麼迷你的身軀
這麼迷你的身軀


恩恩
我想我懂你為何喜歡他了

Mouse 提到...

.......
凸 \/ 凸